piątek, 13 lipca 2012

Komiks o One Direction ♥

Gdy dowiaduje się, że w moim mieście będzie zlot Directionerek


Gdy mówię o tym koleżance


Gdy razem z koleżanką prosimy naszych rodziców aby pozwolili nam tam iść
obraz

Gdy rodzice się nie zgadzają



obraz

Gdy w końcu miękną i się zgadzają



Gdy jesteśmy na zlocie i jakaś obca dziewczyna mówi nam cześć



Gdy mówi, że jest Directionerką a zna tylko One Thing i WMYB



Bitch Please LOTR

Gdy z koleżanką od niej uciekamy


Gdy ktoś puszcza Another World





Gdy jakaś dziewczyna obraża Nialla


Gdy okazuje się, że na nasz zlot przyjdą chłopaki z 1D



Gdy ich widzę




Gdy Zayn ściąga koszulkę

 Gdy z wrażenia zemdlałam i chłopcy pomagają mi wstać


Gdy Niall mówi że jestem śliczna
Tumblr_m27kn3lkg61rslvhco1_400_large


Gdy dają mi i koleżance bilety na swój koncert i numer telefonów
Tumblr_m25rd75lyi1rslvhco1_250_large


Gdy odchodzą



To tyle :D wiem, że długi i bez sensu ale co tam :D. Musiałam dodać bo znalazłam fajne gify. Paa ; *

2 komentarze: