piątek, 13 lipca 2012

Komiks zakupy directioners

Gdy moja mama mówi, że jedziemy na zakupy


Gdy wchodzę do sklepu
obraz

Gdy patrzę jak moja mama ogląda obciachowe ciuchy





Gdy moja mama mówi żebym je przymierzyła


Gdy widzę pozostałe ciuchy które podobają się mojej mamie


Gdy widzę, że w tym sklepie jest płyta One Direction






Gdy mówię , że wolę płytę One Direction od tych beznadziejnych ciuchów (reakcja mojej mamy)


Gdy proszę mamę żeby kupiła mi tę płytę (znowu reakcja mamy)

Gdy się zgadza

Gdy trzymam w rękach kupioną już płytę:

Gdy widzę,  w sklepie anty fana 1D


tumblr_lun785XRO11qflq04o1_500[1].gif
Gdy mama mówi że jest jej za mnie wstyd i wychodzimy ze sklepu. Przy okazji żegnam się o tak z anty fanem 1D

Gdy wychodząc ze sklepu widzę Louisa

Gdy mama robi mi przed nim obciach

Gdy Louis mówi, że uważa że jestem słodka i prosi mnie o następne spotkanie

Gdy wychodzę ze sklepu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz