sobota, 14 lipca 2012

Parę faktów i ciekawostek o one direction

*chłopcy tańczą inbetweeners dance* Harry: I kto powiedział, że nie umiemy tańczyć? Niall: My...

WMYB stała się w USA najlepszym debiutanckim singlem zespołu, od 2000 r. (Boże jaka ja jestem z nich dumna *.* <3 )

W Australii Niall pierwszy raz spróbował masła orzechowego Vegemite. Stwierdził, że jest obrzydliwe i wypluł je (omg chcieli mojego niallera otruć : o)

Zrobię wszystko by bronić naszych fanów bo oni nie zasługują na nienawiść-Louis (OMG dzięki Lou ; ** i nawzajem ! )

Gdy Niall był mniejszy, biegał dookoła domu z żółtą czapką na głowie mówiąc: Jestem kapitan Popato, nie muszę jeść ziemniaków !-Maura<-- mama Niall'a

Mama Louis'a mówi, że on zawsze wolał dziewczyny z brązowymi włosami (to tłumaczy dlaczego jest z Eleanor. Tak na marginesie to Boże dziękuję ci za moje brązowe kołtuny : D)

Gdy Hazza miał 10 lat zaatakowała go koza
Harry raz śpieał ,,Hazza and Lou'' zamiast ,,Gotta Be You'' (kuźwa teraz ja śpiewam to cały czas : p)

Skórka od pizzy, którą Louis zjadł w hotelu w Sydney została sprzedana za 13.000 dolarów (jprdl ja takiej sumy to w życiu na oczy nie widziałam O.O ciekawe kogo na to stać...)

Louis mówi,że Harry wygląda jak Susan Boyle. (tak wygląda Susan <klik>)
Harry potwierdził, że miś koala którego trzymał na rękach go obsikał
Raz Zaynowi śniło się, że gonią go Power Rangers (jak byłam mała to ciągle patrzyłam na Power Rangers haha)

Podczas pierwszego dnia szkoły, jeden z chłopaków pierdnął i od tamtego czasu stali się z Niall'em przyjaciółmi
Zanim chłopaki nazywali się One Direction, Niall chciał żeby nazywali się: Niall i ziemniak (bardzo oryginalnie haha :D <klik>)

Louis: Słyszałem jak Harry mówił raz do siebie przed lustren - Harry, jesteś zbyt seksowny! A te loki-wow! . (Oh Hazza, Hazza... Ciebie to trzeba wysłać do Trudnych Spraw)

Liam : Oh tu jest tak gorąco... Zayn: Oh przepraszam... Już wychodzę !


Nie wiem jak wy ale ja z niektórych się zachodziłam : D. Ahhh kocham tych naszych chłopaków ; )). Na koniec macie ich fotki. Pa :* <3 xoxo
Haha to zdj . jest zajebiste : D! Te seksiaste majtki Louisa i uśmiech Nialla... Bezcenne !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz